Všeobecné obchodné podmienky
1. ZMLUVNÝ VZŤAH
Zmluvný vzťah medzi dodávateľom (prevádzkovateľom portálu www.diktator.sk) MARKUSIK s.r.o., Čapajevova 79, 080 01 Prešov, IČO 51684667, zapísaným do Obchodného registra Okresného súdu Prešov Oddiel Sro, vložka číslo 36368/P a objednávateľom vzniká objednávkou služby, t.j. prijatím objednávky operátorom telefonicky, alebo cez internetovú objednávku potvrdením objednávky e-mailom.
Predávajúci sa zaväzuje:
Kupujúci sa zaväzuje:
Kupujúci je osoba (spoločnosť), ktorá si vybrala a zaplatila za služby alebo tovar na webovej stránke www.diktator.sk Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených obchodných podmienok.
2. PONUKA
Dodávateľ aktualizuje svoju záväznú ponuku na webovej stránke www.diktator.sk Jednotlivé produkty sú aktualizované a objednanie už neexistujúcich produktov nie je možné.
Všetky ceny sú uvádzané s DPH. Akcie na produkty a služby sú platné vtedy, ak nevypršal termín na ich uplatnenie, alebo neboli ukončené. Všetky akcie sú presne definované na vyššie uvedenej webovej stránke. Prítomnosť alergénnych látok je uvedená na webovej stránke.
3. OBJEDNÁVANIE
Objednávku je možné zadať telefonicky na čísle 0951 130 180 a 0951 130 181 alebo elektronicky na vyššie uvedenej webovej stránke počas celej otváracej doby uvedenej na webe. V prípade telefonickej objednávky potvrdzuje príjem objednávky obsluha, v prípade elektronickej objednávky potvrdzuje príjem objednávky systém potvrdením objednávky.
Donáška v rámci mesta Prešov:
4. DODACIE PODMIENKY
Objednávka bude doručená zákazníkovi najneskôr do 150 minút od potvrdenia objednávky. Donáška sa vykonáva na území mesta Prešov a v okolitých lokalitách Nižná Šebastová, Ľubotice, Veľký Šariš, Malý Šariš, Kanaš, Fintice, Vyšná Šebastová, Haniska, Dulová Ves, Ruská Nová Ves, Záborské, Petrovany, Svinia, Kojatice (ak sa vopred nedohodne inak).
Objednávateľ sa zaväzuje udať k objednávke podstatné náležitosti ako meno a priezvisko, miesto dodania (ulica, číslo domu, poschodie, meno na zvončeku ak je odlišné od objednávateľa), telefónny kontakt na objednávateľa, v prípade elektronickej objednávky e-mailovú adresu.
5. PLATOBNÉ PODMIENKY
Objednané jedlo sa platí pri jeho preberaní. Platiť je možné hotovosťou alebo všetkými stravnými lístkami. Po nahlásení vopred je možnosť platby kartou.
6. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Objednávka je záväzná v momente potvrdenia objednávky personálom v prípade telefonického objednávania a v prípade elektronického objednávania od prijatia objednávky elektronicky obsluhou.
Predávajúci si vyhradzuje zrušiť objednávku v týchto prípadoch:
7. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A REKLAMÁCIE
Zákazník je povinný po prevzatí tovaru skontrolovať predmet objednávky, jeho úplnosť alebo či nedošlo k zámene tovaru. Prípadnú reklamáciu objednávky na tieto vady uplatňuje objednávateľ ihneď.
Tovar je možné reklamovať, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru.
Reklamácie sa vybavujú:
8.INFORMAČNÁ POVINNOSŤ O ALTERNATÍVNOM RIEŠENÍ SPOROV
Ak spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo, alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva SR. V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu.
Adresa orgánu dozoru:
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 051/ 7721 597
fax. č.: 051/ 7721 596
e-mail: pr@soi.sk
9. ZÁRUKA
Sortiment teplej a studenej kuchyne je určený na okamžitú spotrebu.
Spoločnosť garantuje kvalitu a čerstvosť maximálne do 30 minút od doručenia/dodania objednávky.
10. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať ustanovenia o ochrane osobných údajov a zaväzuje sa neposkytnúť ich tretej osobe.
Záväzným objednaním kupujúci zároveň potvrdzuje svoj bezvýhradný súhlas s obchodnými podmienkami predávajúceho.
11. DODATKY A ZMENY OBCHODNÝCH PODMIENOK
Svoje pripomienky na ďalšie skvalitnenie služieb, prípadne iných návrhov na vylepšenie nákupného systému môžete zaslať e-mailom. Pokiaľ sa zmenia pravidlá v internetovom obchode, zverejníme zmenené pravidlá na tejto stránke. Zaregistrovaných užívateľov budeme informovať e-mailom. Nové zmenené pravidlá vstúpia do platnosti automaticky po zverejnení na týchto stránkach. Inak sa pravidlá nemôžu meniť s výnimkou, keď sa obidve strany vzájomne dohodnú vopred, spravidla písomnou formou. Vaše ďalšie používanie služieb po zverejnení zmenených pravidiel na tejto stránke potvrdzuje Váš súhlas s novými pravidlami.
12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Tieto obchodné podmienky vstupujú do platnosti od 16.10.2018